NOUTATI ANVELOPE
- Clasificare anvelope de iarna dupa buget
- Cum sa intretinem, sa schimbam si sa verificam corect anvelopele
- Anvelopa de vara Hankook Ventus Prime 2
- Rezultatele testelor ADAC - anvelope de vara 2014
- Despre durata de viata a anvelopelor
- Sfaturi pentru sofatul pe timp de iarna
- Despre anvelopa de iarna Dunlop SP Winter Sport 4D
- Goodyear UltraGrip 8 Performance
- Vredestein Snowtrac 3 – o anvelopa de iarna imbunatatita
- Goodyear UltraGrip 8 - tractiune remarcabila pe zapada
- Dunlop Winter Response 2
- Legea anvelopelor de iarna 2013
- Anvelopa de iarna Michelin Alpin A4
- ContiWinterContact TS850 – cea mai buna anvelopa de iarna de la Continental
- Anvelope de iarna 2013 – rezultatele testelor ADAC
Nokian eLine – incomparabila anvelopa de vara eco
Asa cum am promis, continui cu un nou articol din gama Nokian Line, de data aceasta despre noua anvelopa de vara eLine care a reusit sa atinga nivelul clasei A in topul european al anvelopelor eco (conform noilor etichetari UE pentru anvelope) in ceea ce priveste aderenta pe carosabilul ud si consumul de carburant. Aceasta se bazeaza pe o combinatie excelenta intre materialele de compozitie, geometrie inteligenta si nanotehnologie. eLine este dedicata autovehiculelor mai mici si soferilor care stiu sa aprecieze ceea ce tehnologia le ofera.
Nokian eLine are o pozitie diferita fata de anvelopele de vara obisnuite datorita solutiilor tehnice adoptate. Reactioneaza mai rapid si usor la manevrele de directie in situatii extreme si neasteptate deoarece momentul de inertie al acestei anvelope este mai mic.
Siguranta incontestabila este oferita de buna functionalitate a benzii de rulare care este arcuita, impreuna cu structura centurii cauciucului. Atunci cand accelerezi patinarea anvelopei este minimizata, aderenta este aproape perfecta si distanta de franare este mai scurta pe drumurile alunecoase atunci cand ploua. Conform noilor norme de etichetare UE, in ceea ce priveste distanta de franare, diferenta intre clasa A considerata cea mai bune si clasa F cea mai slaba este de 18 metri.
Caracterul „verde” al acestei anvelope este dat de o serie de inovatii! Mai precis locul canelurile traditionale situate pe umarul exterior a fost luat de lamele. Blocul de profil a fost prelungit pe latime si scurtat pe lungime, iar forma acestuia este diferita decat cea utilizata in mod frecvent. Astfel, se poate distribui greutatea pe o suprafata mai mare si impreuna cu sectiunea transversala care este mai puternica se reduce rezistenta la rulare.
Nokian eLine, impreuna cu zLine si xLine fac parte dintr-o generatie de anvelope de vara in a caror proiectare si productie sunt utilizate tehnologii de inalta performanta si cel putin peste 100 de materii prime. Aceste anvelope sunt rezultatul unor oameni care au muncit mult si au gasit combinatia perfecta intre noutatile din zona materiilor prime, nanotehnologie si fizica, fiecare dintre le jucand un rol crucial si foarte bine definit.
Nokian eLine are o pozitie diferita fata de anvelopele de vara obisnuite datorita solutiilor tehnice adoptate. Reactioneaza mai rapid si usor la manevrele de directie in situatii extreme si neasteptate deoarece momentul de inertie al acestei anvelope este mai mic.
Siguranta incontestabila este oferita de buna functionalitate a benzii de rulare care este arcuita, impreuna cu structura centurii cauciucului. Atunci cand accelerezi patinarea anvelopei este minimizata, aderenta este aproape perfecta si distanta de franare este mai scurta pe drumurile alunecoase atunci cand ploua. Conform noilor norme de etichetare UE, in ceea ce priveste distanta de franare, diferenta intre clasa A considerata cea mai bune si clasa F cea mai slaba este de 18 metri.
Caracterul „verde” al acestei anvelope este dat de o serie de inovatii! Mai precis locul canelurile traditionale situate pe umarul exterior a fost luat de lamele. Blocul de profil a fost prelungit pe latime si scurtat pe lungime, iar forma acestuia este diferita decat cea utilizata in mod frecvent. Astfel, se poate distribui greutatea pe o suprafata mai mare si impreuna cu sectiunea transversala care este mai puternica se reduce rezistenta la rulare.
Nokian eLine, impreuna cu zLine si xLine fac parte dintr-o generatie de anvelope de vara in a caror proiectare si productie sunt utilizate tehnologii de inalta performanta si cel putin peste 100 de materii prime. Aceste anvelope sunt rezultatul unor oameni care au muncit mult si au gasit combinatia perfecta intre noutatile din zona materiilor prime, nanotehnologie si fizica, fiecare dintre le jucand un rol crucial si foarte bine definit.