NOUTATI ANVELOPE
- Clasificare anvelope de iarna dupa buget
- Cum sa intretinem, sa schimbam si sa verificam corect anvelopele
- Anvelopa de vara Hankook Ventus Prime 2
- Rezultatele testelor ADAC - anvelope de vara 2014
- Despre durata de viata a anvelopelor
- Sfaturi pentru sofatul pe timp de iarna
- Despre anvelopa de iarna Dunlop SP Winter Sport 4D
- Goodyear UltraGrip 8 Performance
- Vredestein Snowtrac 3 – o anvelopa de iarna imbunatatita
- Goodyear UltraGrip 8 - tractiune remarcabila pe zapada
- Dunlop Winter Response 2
- Legea anvelopelor de iarna 2013
- Anvelopa de iarna Michelin Alpin A4
- ContiWinterContact TS850 – cea mai buna anvelopa de iarna de la Continental
- Anvelope de iarna 2013 – rezultatele testelor ADAC
SEAL INSIDE – O anvelopa de inalta performanta
Traim intr-o lume in continua si naucitoare evolutie. Marile companii creaza noi produse sau le imbunatatesc pe cele existente, pentru satisfacerea cat mai multor dorinte ale clientilor. Iar de aceste lucruri sunt preocupati si fabricantii de anvelope.
Ultima inovatie in materie de anvelope o reprezinta tehnologia ”Seal Inside”, o anvelopa care are la baza posibilitatea de a se repara singura in cazul unei perforatii, permitandu-va continuarea calatoriei fara a fi nevoiti sa inlocuiti cauciucul.
Ce inseamna Seal Inside? Este noua tehnologie folosita in productia anvelopelor, ce permite mentinerea si integritatea anvelopei atunci cand a fost strapunsa de un obiect extern, acoperind aproximativ 85% din posibilele cauze de pierdere a presiunii.
Anvelopele contin in interior un strat de gel special, vascos, care acopera zona benzii de rulare, oferind o etansare instantanee. De exemplu, daca in timp ce conduceti, un cui sau alt obiect de pana la 5 mm diametru patrunde in anvelopa, stratul specific se muleaza in jurul acestuia, pe post de sigiliu, impiedicand eliminarea aerului. Daca obiectul este indepartat, adezivul aparte umple gaura formata, nepermitand pierderea presiunii. In ambele situatii se actioneaza rapid si eficient!
Totusi, acest strat nu reprezinta repararea permanenta a pneului si este recomandat sa va verificati periodic anvelopele pentru a indentifica prezenta de suruburi, cuie, alte obiecte de pe profilul benzii de rulare sau penele care sunt sigilate. Intr-o astfel de situatie, este necesar sa mergeti la un service auto pentru evaluarea stricaciunilor, si daca anvelopa trebuie sau nu sa fie reparata.
Pentru a efectua o reparatie unei anvelope cu tehnologie „Seal Inside” trebuie indepartat stratul de adeziv de pe suprafata care va fi tratata. Asta inseamna ca zona respectiva va pierde caracteristicile specifice Seal Inside.
„Seal Inside” garanteaza aceleasi performante cu cele ale anvelopelor standard precum rezistenta in timp, aderenta buna atat pe suprafete ude cat si uscate, compatibilitate cu orice janta (otel sau aliaj) si se depoziteaza in aceleasi conditii. In acelasi timp, previne o posibila pana imediat, sansele de a merge cu o anvelopa dezumflata sunt reduse drastic, siguranta si performanta nu sunt compromise, iar dumneavostra va puteti continua drumul.
Ultima inovatie in materie de anvelope o reprezinta tehnologia ”Seal Inside”, o anvelopa care are la baza posibilitatea de a se repara singura in cazul unei perforatii, permitandu-va continuarea calatoriei fara a fi nevoiti sa inlocuiti cauciucul.
Ce inseamna Seal Inside? Este noua tehnologie folosita in productia anvelopelor, ce permite mentinerea si integritatea anvelopei atunci cand a fost strapunsa de un obiect extern, acoperind aproximativ 85% din posibilele cauze de pierdere a presiunii.
Anvelopele contin in interior un strat de gel special, vascos, care acopera zona benzii de rulare, oferind o etansare instantanee. De exemplu, daca in timp ce conduceti, un cui sau alt obiect de pana la 5 mm diametru patrunde in anvelopa, stratul specific se muleaza in jurul acestuia, pe post de sigiliu, impiedicand eliminarea aerului. Daca obiectul este indepartat, adezivul aparte umple gaura formata, nepermitand pierderea presiunii. In ambele situatii se actioneaza rapid si eficient!
Totusi, acest strat nu reprezinta repararea permanenta a pneului si este recomandat sa va verificati periodic anvelopele pentru a indentifica prezenta de suruburi, cuie, alte obiecte de pe profilul benzii de rulare sau penele care sunt sigilate. Intr-o astfel de situatie, este necesar sa mergeti la un service auto pentru evaluarea stricaciunilor, si daca anvelopa trebuie sau nu sa fie reparata.
Pentru a efectua o reparatie unei anvelope cu tehnologie „Seal Inside” trebuie indepartat stratul de adeziv de pe suprafata care va fi tratata. Asta inseamna ca zona respectiva va pierde caracteristicile specifice Seal Inside.
„Seal Inside” garanteaza aceleasi performante cu cele ale anvelopelor standard precum rezistenta in timp, aderenta buna atat pe suprafete ude cat si uscate, compatibilitate cu orice janta (otel sau aliaj) si se depoziteaza in aceleasi conditii. In acelasi timp, previne o posibila pana imediat, sansele de a merge cu o anvelopa dezumflata sunt reduse drastic, siguranta si performanta nu sunt compromise, iar dumneavostra va puteti continua drumul.