NOUTATI ANVELOPE
Mai multe articole
- Clasificare anvelope de iarna dupa buget
- Cum sa intretinem, sa schimbam si sa verificam corect anvelopele
- Anvelopa de vara Hankook Ventus Prime 2
- Rezultatele testelor ADAC - anvelope de vara 2014
- Despre durata de viata a anvelopelor
- Sfaturi pentru sofatul pe timp de iarna
- Despre anvelopa de iarna Dunlop SP Winter Sport 4D
- Goodyear UltraGrip 8 Performance
- Vredestein Snowtrac 3 – o anvelopa de iarna imbunatatita
- Goodyear UltraGrip 8 - tractiune remarcabila pe zapada
- Dunlop Winter Response 2
- Legea anvelopelor de iarna 2013
- Anvelopa de iarna Michelin Alpin A4
- ContiWinterContact TS850 – cea mai buna anvelopa de iarna de la Continental
- Anvelope de iarna 2013 – rezultatele testelor ADAC

Conti.eContact – anvelopa cu o rezistenta scazuta la rulare
Incalzirea globala constituie o preocupare pentru toata lumea. Faptul ca autoturismele reprezinta unul dintre elementele nocive, prin emisiile de dioxid de carbon in urma arderii de benzina si motorina, nu este o noutate. S-au gasit gasit solutii alternative, precum masinile electrice si hibrid care au atras dupa sine si nevoia unor anvelope speciale. Compania Continental, impreuna cu alti producatori din Europa au dezvoltat o noua gama de anvelope care sa completeze designul noului tip de autovehicul.
Conti.eContact – anvelopa cu o rezistenta scazuta la rulare
Anvelopa Conti.eContact introduce o dimensiune noua, cea de 20 de toli 195/55R20, cu un diametru exterior mai mare, care asigura un nivel de deformare minim. Cantareste mai putin si gratie flancurilor mai flexibile se diminueaza substantial pierderea de energie pe drumurile cu denivelari. Rezultatul acestor concepte consta in rezistenta redusa in timpul condusului si implicit, capacitatea anvelopei de a transporta aceasi greutate ca si un pneu obisnuit.
Noua abordare nu i-a determinat pe ingineri sa piarda din vedere scopul principal al unei anvelope: siguranta in conducere! Optimizarea benzii de rulare prin caneluri adanci longitudinale si a umerilor plati si netezi asigura o franare excelenta pe carosabil umed si precizie la manipulare.
Cu aceasta anvelopa prezentata in fata unui juriu format din 30 de membri, Continental a castigat premiul iF Product Design, care ii va fi inmanat la gala iF Design Awards Night de la München, din aceasta seara. Ulterior Conti.eContact va fi expusa in perioada 5-9 martie 2013 la iF Design la CeBit (Centrul pentru birotica, tehnologia informatiei si telecomunicatii), care va avea loc la Hanovra.
Compania franceza Renault este primul constructor auto care a obtinut un contract, numind Continental singurul furnizor pentru Twizy-ul lor electric, cu doua locuri.
Uzina de anvelope care apartine firmei Continental din Timisoara, este implicata in producerea acesteia, insa numai pentru versiunile 13’’, 14’’, 15’’, 16’’, 17 si 18’’ (toli).
Piata autovehiculelor electrice este in plina dezoltare. Tinand cont de estimarile companiei germane care anunta ca pana in 2020, la nivel modian vor fi 2,8 milioane de astfel de masini, putem spune ca Conti.eContact reprezinta anvelopa viitorului.
Conti.eContact – anvelopa cu o rezistenta scazuta la rulare
Anvelopa Conti.eContact introduce o dimensiune noua, cea de 20 de toli 195/55R20, cu un diametru exterior mai mare, care asigura un nivel de deformare minim. Cantareste mai putin si gratie flancurilor mai flexibile se diminueaza substantial pierderea de energie pe drumurile cu denivelari. Rezultatul acestor concepte consta in rezistenta redusa in timpul condusului si implicit, capacitatea anvelopei de a transporta aceasi greutate ca si un pneu obisnuit.
Noua abordare nu i-a determinat pe ingineri sa piarda din vedere scopul principal al unei anvelope: siguranta in conducere! Optimizarea benzii de rulare prin caneluri adanci longitudinale si a umerilor plati si netezi asigura o franare excelenta pe carosabil umed si precizie la manipulare.
Cu aceasta anvelopa prezentata in fata unui juriu format din 30 de membri, Continental a castigat premiul iF Product Design, care ii va fi inmanat la gala iF Design Awards Night de la München, din aceasta seara. Ulterior Conti.eContact va fi expusa in perioada 5-9 martie 2013 la iF Design la CeBit (Centrul pentru birotica, tehnologia informatiei si telecomunicatii), care va avea loc la Hanovra.
Compania franceza Renault este primul constructor auto care a obtinut un contract, numind Continental singurul furnizor pentru Twizy-ul lor electric, cu doua locuri.
Uzina de anvelope care apartine firmei Continental din Timisoara, este implicata in producerea acesteia, insa numai pentru versiunile 13’’, 14’’, 15’’, 16’’, 17 si 18’’ (toli).
Piata autovehiculelor electrice este in plina dezoltare. Tinand cont de estimarile companiei germane care anunta ca pana in 2020, la nivel modian vor fi 2,8 milioane de astfel de masini, putem spune ca Conti.eContact reprezinta anvelopa viitorului.