NOUTATI ANVELOPE
Mai multe articole
- Clasificare anvelope de iarna dupa buget
- Cum sa intretinem, sa schimbam si sa verificam corect anvelopele
- Anvelopa de vara Hankook Ventus Prime 2
- Rezultatele testelor ADAC - anvelope de vara 2014
- Despre durata de viata a anvelopelor
- Sfaturi pentru sofatul pe timp de iarna
- Despre anvelopa de iarna Dunlop SP Winter Sport 4D
- Goodyear UltraGrip 8 Performance
- Vredestein Snowtrac 3 – o anvelopa de iarna imbunatatita
- Goodyear UltraGrip 8 - tractiune remarcabila pe zapada
- Dunlop Winter Response 2
- Legea anvelopelor de iarna 2013
- Anvelopa de iarna Michelin Alpin A4
- ContiWinterContact TS850 – cea mai buna anvelopa de iarna de la Continental
- Anvelope de iarna 2013 – rezultatele testelor ADAC

Vredestein Sportrac 5 - o anvelopa de vara sportiva
Desi s-a clasat pe locul 5 la testele ADAC 2013 pentru dimensiunea 185/60R15, anvelopa de vara Vredestein Sportract 5 a obtinut un punctaj foarte apropiat de locul 1 si a primit urmatoarele calificative:„bun” pentru drum uscat/ umed, consum carburant, uzura si„satisfacator” pentru zgomot/confort.
Producatorul olandez Vredestein a vrut sa isi pastreze reputatia castigata cu Sportrac 3 in anul 2011 si a dezvoltat anvelopa de vara Sportrac 5, o anvelopa silentioasa si confortabila care ofera performante excelente in ceea ce priveste manevrabilitatea pe drum uscat, cat si umed.
Bazandu-se pe succesul care l-au avut cu alte doua anvelope, cei de la Vredestein si-au pastrat colaborarea cu compania italiana Giugiaro si pentru designul acestei anvelope, dandu-i un aspect sportiv, iar pe umarul anvelopei langa indicatorul de uzura se regaseste logoul Vredestein. Banda de rulare prezinta patru caneluri longitudinale cu o adancime optimizata care ajuta la evacuarea apei si creste rezistenta la acvaplanare.
La fel ca si predecesoarea ei, Sportrac 5 se bucura de avantajele principiului Handling Tuned Sidewall (HTS). Datorita construtiei robuste si a umerilor exteriori rigizi, acest principiu favorizeaza soferii care au un stil de condus sportiv intrucat le permite timp de raspuns rapid la schimbarea directiei si manevrabilitate excelenta.
Chiar daca Sportract 3 este directionala, aceasta anvelopa de vara este asimetrica. Canelurile centrale prezinta puncte de articulare de designer care asigura fexibilitatea necesara pentru o aderenta buna, rezistenta mica la rulare si o amprenta mai buna cu o repartizare egala a presiunii pe suprafata. Acesta garanteza o uzura uniforma a anvelopei si manevrabilitate foarte buna pe carosabil umed sau uscat. Blocurile de pe umar sunt distribuite inteligent si ofera o distranta mica de franare.
Nivelul redus al zgomotului exterior si interior este posibil datorita modelului lat al benzii de rulare.
In concluzie Sportrac 5 este o anvelopa de vara sportiva si se comercializeaza pentru urmatoarele dimensiuni :
Producatorul olandez Vredestein a vrut sa isi pastreze reputatia castigata cu Sportrac 3 in anul 2011 si a dezvoltat anvelopa de vara Sportrac 5, o anvelopa silentioasa si confortabila care ofera performante excelente in ceea ce priveste manevrabilitatea pe drum uscat, cat si umed.
Bazandu-se pe succesul care l-au avut cu alte doua anvelope, cei de la Vredestein si-au pastrat colaborarea cu compania italiana Giugiaro si pentru designul acestei anvelope, dandu-i un aspect sportiv, iar pe umarul anvelopei langa indicatorul de uzura se regaseste logoul Vredestein. Banda de rulare prezinta patru caneluri longitudinale cu o adancime optimizata care ajuta la evacuarea apei si creste rezistenta la acvaplanare.
La fel ca si predecesoarea ei, Sportrac 5 se bucura de avantajele principiului Handling Tuned Sidewall (HTS). Datorita construtiei robuste si a umerilor exteriori rigizi, acest principiu favorizeaza soferii care au un stil de condus sportiv intrucat le permite timp de raspuns rapid la schimbarea directiei si manevrabilitate excelenta.
Chiar daca Sportract 3 este directionala, aceasta anvelopa de vara este asimetrica. Canelurile centrale prezinta puncte de articulare de designer care asigura fexibilitatea necesara pentru o aderenta buna, rezistenta mica la rulare si o amprenta mai buna cu o repartizare egala a presiunii pe suprafata. Acesta garanteza o uzura uniforma a anvelopei si manevrabilitate foarte buna pe carosabil umed sau uscat. Blocurile de pe umar sunt distribuite inteligent si ofera o distranta mica de franare.
Nivelul redus al zgomotului exterior si interior este posibil datorita modelului lat al benzii de rulare.
In concluzie Sportrac 5 este o anvelopa de vara sportiva si se comercializeaza pentru urmatoarele dimensiuni :
185 / 55 | R | 15 | 82 | V | |
195 / 65 | R | 15 | 91 | V | |
195 / 60 | R | 15 | 88 | V | |
195 / 55 | R | 15 | 85 | V | |
205 / 60 | R | 15 | 91 | V | |
195 / 55 | R | 16 | 87 | V | |
195 / 50 | R | 16 | 88 | V | XL |
195 / 45 | R | 16 | 84 | V | XL |
205 / 60 | R | 16 | 92 | V | |
205 / 55 | R | 16 | 91 | V | |
205 / 55 | R | 16 | 94 | V | XL |
205 / 50 | R | 16 | 87 | V | |
215 / 55 | R | 16 | 97 | V | XL |
205 / 50 | R | 17 | 89 | V |